Monday, July 24, 2006

Every Single Fucking One Of You

so, terra naomi came to town and rocked the house at club fred despite some local musician deciding to change the playing time on her. a very good time and thanks to all of you who came out to support someone who took a chance on our rogue festival three years ago for no better reason than a friend asked her to. it was great to see y'all. i mean that. great to see all of y'all. every single fucking one of you.
lecram may have a pic or two of the show up in the next couple of days on his blog. hopefully, not the one of me flipping him off, because i want that one for my fuck you friday post.
and terra may agree to be part of rogue year round, which is a happening gig.
speaking of which, this thursday at full circle brewery, our friend steve from san francisco will be debuting his one man show called "are you dating" before he takes it to the edmonton fringe festival (yeah, canada). isn't that cool? he's driving down for no better reason than he's done the rogue and still wants to be a part of it. steve played the rogue two years ago (?) and received great kudos from us and the fresno bee. it's a one night stand so you don't get to play the fresno "maybe i'll see it after i hear that it's good" card. enough of that shit anyway. victor desroches will also be on the bill, playing music with his geetar and whatnot. it will be fun. if you need directions, they're simple:
west on ventura (through downtown and over the crappy traintracks) past G street (which is a stoplight), turn right on F street (which is the next street) and it's right there on the right with neon. park anywhere and come on in.
show starts at 8:00 pm. be there, drink, buy merch, clap and hoot loudly, find your own date. simple rules for simple people. see ya there. just like tonight. every single...

10 comments:

Anonymous said...

Good article! wow gold opportunity!

Mintzworks said...

good article! opportunity to kiss my ass spammer.

Anyway, open mic night was d-e-d thanks to Terra Naomi and your Roguesters and for whatever other reason...but I'm blaming you.

Congressman writing a bill to sue Bush, and no witticism? Hm.

scarysquirrelman said...

oops, that's my connection, i mean Maui Marketer.
i think the heat had more to do with d-e-d than anything. the crowd was good for a monday at fred's, but i didn't see any open micers there.

airplanejayne said...

dates!?!?!? I gotta get a date for thursday!?!?!
shit.....

Katie :) said...

Terra was amazing, thank you for turning me on to her music.

lecram sinun said...

slide show is up on mine... including the "gay dog daddies" one.

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»